2014/01/19

Muse - Cave 歌詞翻譯


Leave me alone, it's nothing serious.
別理我,沒什麼大不了的

I'll do it myself, it's got nothing to do with you
我會自己搞定,和你沒什麼關係

And there's nothing you could do.
而且你也幫不上任何忙

You can see it and you can almost hear it too,
你看得出來,甚至能聽的到

You can almost taste it, it's nothing to do with you
甚至嚐得出來…一切都與你無關

And there's still nothing that you could do.
而且你也幫不上任何忙

So come in my cave and I'll burn your heart away.
進來我的巢穴,我要把你的心燒盡

Come in my cave, and I'll burn your heart away.
進來我的巢穴,我要把你的心燒盡

Please close your ears and try to look away
請試著閉上耳朵,別看向我

So you'll never hear a single word I say
這樣就不會聽見我說的任何話

and don't ever come my way.
也別再找我了

Leave me alone, it's nothing serious.
別理我,沒什麼大不了的

I'll do it myself, it's got nothing to do with you
我會自己搞定,和你沒什麼關係

And there's still nothing you could do.
而且你也幫不上任何忙

So come in my cave, and I'll burn your heart away.
進來我的巢穴,我要把你的心燒盡

Come in my cave, and arrest me for my mistakes. Yeah.
就進來我的巢穴,憑我的錯誤拘捕我吧

沒有留言:

張貼留言