2014/02/01

Bring Me The Horrizon - Sleepwalking 歌詞翻譯



My secrets are burning a hole through my heart
我的秘密把心臟燒出了孔

And my bones catch a fever
骨頭也像發燒一般燒灼

When it cuts you up this deep
當一切傷你這麼深的時候

It's hard to find a way to breathe
連試圖換氣都很困難

Your eyes are swallowing me
你的眼神幾乎把我吞噬

Mirrors start to whisper
鏡子開始私語

Shadows start to sing
影子開始唱歌

My skin's smothering me
連皮膚都讓我感到窒息

Help me find a way to breathe
請幫我找個方式呼吸

Time stood still
時間靜止

The way it did before
一如往常

It's like I'm sleepwalking
就像在夢遊一樣

Fell into another hole again
只是掉入另一個洞裡

It's like I'm sleepwalking
就像我在夢遊一樣

I'm at the edge of the world
我在世界的邊緣

Where do I go from here?
跨越後會到哪裡去呢?

Do I disappear?
我會消失嗎?

Edge of the world
跨越世界的邊際

Should I sink or swim?
應該任其下潛或是游走?

Or simply disappear?
或者我只是純粹地消失?

Your eyes are swallowing me
你的眼神幾乎把我吞噬

Mirrors start to whisper
鏡子開始私語

Shadows start to sing
影子開始唱歌

My skin's smothering me
連皮膚都讓我感到窒息

Help me find a way to breathe
請幫我找個方式呼吸

Sing it!
唱啊!

Time stood still
時光停止

The way it did before
 一如往常

It's like I'm sleepwalking
就像在夢遊一樣

Fell into another hole again
只是掉入另一個洞裡

It's like I'm sleepwalking
就像我在夢遊一樣

Wake up!
醒來!

Take my hand and
握住我的手

Give me a reason to start again
給我重新開始的理由

Wake up!
醒來!

Pull me out and
把我從這一切抽離

Give me a reason to start again
並成為我重新開始的理由

Time stands still
(Time stands still)
時間靜止
Your eyes are swallowing me
你的眼神幾乎把我吞噬

Mirrors start to whisper
鏡子開始私語

Shadows start to sing
影子開始唱歌

My skin's smothering me
連皮膚都讓我感到窒息

Help me find a way to breathe
請幫我找個方式呼吸

Time stood still
時光停止

The way it did before
一如既往

It's like I'm sleepwalking
就像在夢遊一樣

Fell into another hole again
只是掉入另一個洞裡

It's like I'm sleepwalking
就像我在夢遊一樣
Time stood still
時光停止

The way it did before
一如既往

It's like I'm sleepwalking
就像我在夢遊一樣

沒有留言:

張貼留言