2014/02/02

Bring Me The Horizon - Shadow Moses 歌詞翻譯



Can you tell from the look in our eyes?
你能從我們的眼神中看出來嗎?

(we're going nowhere)
(我們已無處可逃)

We live our lives like we're ready to die
我們的生活方式還不如一死

(we're going nowhere)

(我們已無處可逃)

I thought I buried you and covered the tracks
我以為我已埋葬你,不留痕跡

You'll have to take this with your cold dead hands
一切將被你冰冷的手帶進土裡

I thought I buried you
我以為我已埋葬你


What's dead can never die
但已死之人無法再死一次

I thought I'd cut you loose, severed the feeling
我以為我會和你分割,連情感都完全斷絕

I slipped through the cracks and you caved in my ceiling
我撫過那些裂痕, 才發現你嵌在我的天花板中

I thought I buried you
我以為我已埋葬你

What's dead can never die
但已死之人無法再死一次

(Fuck!)

Can you tell from the look in our eyes?
你能從我們的眼神中看出來嗎?

(we're going nowhere)
(我們已無處可逃)

We live our lives and we're ready to die
我們的生活方式還不如一死

(we're going nowhere)
(我們已無處可逃)

You can run but you'll never escape
你逃的了一時,但逃不了一世

(over and over again)
(重複重演)

Will we ever see the end?
我們能看見終局嗎?

(we're going nowhere)

(我們已無處可逃)

This is sempiternal
這是無限迴圈

Will we ever see the end?
我們能看見終局嗎?

This is sempiternal
這是無限迴圈 

Over and over, again and again.
重複重演

Rise from the dead you say?
你說死而復生?

Secrets don't sleep 'til they're took to the grave
秘密在被攜入墓地之前都無法停息

Signal the sirens, rally the troops
響起號角,重整軍隊

Ladies and gentlemen,
各位觀眾,

It's the moment of truth
這是見證真實的時刻

Can you tell from the look in our eyes?
你能從我們的眼神中看出來嗎?

(we're going nowhere)
(我們已無處可逃)

We live our lives like we're ready to die
我們的生活方式還不如一死

(we're going nowhere)
(我們已無處可逃)

You can run but you'll never escape
你逃的了一時,但逃不了一世

(over and over again)
(重複重演)

Will we ever see the end?
我們能看見終局嗎?

(we're going nowhere)

(我們已無處可逃)

This is sempiternal
這是無限迴圈

Will we ever see the end?
我們能看見終局嗎?

This is sempiternal
這是無限迴圈

Over and over, again and again.
事件一再重演

---------------

4 則留言: