2014/03/08

Muse - Bliss 歌詞翻譯




Everything about you is how I'd wanna be
你的一切都令我嚮往

Your freedom comes naturally
你自然奔放的如此渾然天成

Everything about you resonates happiness
你的一切都和幸福有關

Now I won't settle for less
我再也不會低估自己了

Give me all the peace and joy in your mind
給我你心中所有的和平喜樂吧

Everything about you pains my envying
你的一切都讓我嫉妒地發疼

Your soul can't hate anything
你的靈魂不責怪任何事

Everything about you is so easy to love
你的一切都讓人輕易地愛上

They're watching you from above
想必有人在天上照護著你

Give me all the peace and joy in your mind
給我你心中所有的和平喜樂吧

I want the peace and joy in your mind
我需要像你那樣的美好

Give me the peace and joy in your mind
給我你心中所有的和平喜樂吧

Everything about you resonates happiness
你的一切都和幸福有關

Now I won't settle for less
我不會再妄自菲薄了

Give me all the peace and joy in your mind
給我你心中所有的和平喜樂吧

I want the peace and joy in your mind
我需要像你那樣的美好

Give me the peace and joy in your mind
給我你心中所有的和平喜樂吧

---------------
大概是Muse最直白也最樂觀、最充滿愛的一曲了吧XD
雖然MV看起來有各種糾結不坦率...

沒有留言:

張貼留言